Arbetslös

Nu är jag arbetslös..på riktigt!
Jag var på arbetsförmedlingen med Sofie i fredags och blev inskriven. det var ångest kan jag lova men nu är det gjort iallafall! :P

"Vad är det frågan om ska man klara sig helt själv, jag vägrar gå med på det jag är beroende av er. Det ses som ett misslyckande att be om någon annans hjälp, men snälla lägg dig i bry dig om mig och mitt liv"



I torsdags hade vi tränarmöte och jag fick pengar, jag som trodde att jag redan hade fått pengar ifrån simhoppet, men det hade jag tydligen inte. Så nu undrar jag vad de där 1500 kom ifrån i början av sommaren haha, men jag klagar inte ;P
När jag kom hem från tränarmötet stod Anna och Kristin hemma vid mig. De hade hyrt en film och köpt chips o grejer. Välkommen in i mitt super städade rum sa jag ;P Till och med Kristin tyckte att det var skit stökigt haha men jag ska städa..snart ;P  

               88728-17                                 88728-18


Filmen var Kogänget, den va jätte bra hihi kristin va Maggie, Anna va hon den där blåsta och jag var den smarta Kon som alltid hade rätt och det stämmde ju så himla väl ;D

88728-19
                                                                     
Anna          Kristin             Jag





igår var jag i Kristinehamn med Mamma, Pappa, Nicklas, Farmor, Farfar, Farbror, min kusin och hennes två kompisar. Farmor bjöd oss på mat det va jätte gott Tack Farmor! :)


Idag har jag varit på kanot tävling. Det var en annan kusin som paddlade. Han skulle paddla 3000 meter och han fick en jätte bra start och var jätte duktig men sen så hände det nåt så han råkade välta och då bröt han tvälingen, men jag tror att William var ganska så nöjd ändå det såg det ut som ! :)

                        88728-20
                            Paddlar William ;P          


Sen åkte jag hem till Carro, så himla längesen vi lekte nu. Vi tittade på gammla drillkort haha o så tittade vi på drillshowen. tillShiet vad vi längtar  Onsdag nu jag kan knappt berga mig, för då börjar drillen igen..med Hanna wiee :D 

                                                                                    
Workin'  9 to 5      Angela ;P   


Jag älskar det här superhärliga vädret som är vill aldrig att det ska ta slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback