Grattis Mormor

Idag skulle min Mormor ha fyllt 79 år ;( men jag tror hon firar som tusan där hon är :D

GRATTIS MORMOR



Vad ska jag göra med mitt liv? usch jag får panik är det inte det ena så är det det andra!
Idag har jag haft så himla tråkigt..och så har jag tänkt. Det finns ingenting som lyser upp nu allt är bara så tråkigt!
eller joo jag hade en helt underbar kväll i lördags tack vare Kristin, Anna och Fatima. Den kunde inte bli bättre tack för den :D!

Nu mera är även kristin min Idol. Hon är helt otrolig så klockren så du kan inte hitta en roligare person. Tänk om Bubben hade vart där..Kristin tänk, jag vet exakt vad som hade hänt så konstig var kvällen! :D


Jag var ju med mamma papa Nicklas till Finland, och när vi kom tillbaka därifrån så var vi kvar i sthlm en natt! GISSA VEM JAG SÅG!! Jag så Tarras..o brevid henne var KRONPRINSESSAN VICTORIA. jag blev helt i extas det var as häftigt nu är de ju bara fyra kvar att se! :D


88728-16



När vi åkte till Finland så kom det fram en finne till mamma en gubbe alltså riktigt äcklig. O så började han ragga på henne haha, men hon nobba hon Då inte förrens han fått nobben av mamma så kom han till mig vad då skämmigt. Iallafall så börja han på mig han va skit äckliog sen när jag sket i han då gick han till pappa haha han däremot prata så gärna med han. far i ett nötskal ;P
                                                                                88728-15     








Och du Lam jag kolla upp alla dina identiteter! :)
Party Lam, Partydödar Lam, Bakis Lam, Trötter Lam, Däckar Lam, Vanliga Lam, Varg Lam ;D

 
Nu börjar CSI snart ---- äntligen wioo :D:D


Kommentarer
Postat av: Lam

Haha! Nu är det bevisat, i lördags sa du något helt annat! Hur full jag än må vara så vet jag vad jag säger!:P :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback