Jenny <3 Jimmy

Sitter och lyssnar på en låt nu, man kan ragga brudar utan sprit heter den haha ta mig fan den roligaste jag har hört nästan!


Idag ska mina hmm kavaljerer till balen Förlova sig.  Jimmy och Jenny <3 vad säger man Grattis hoppas ni får det jätte mysigt i stockholm! Jag längtar redan till brölloppet haha ;P

88728-24
Jenny <3 Jimmy
 


                                 
Sofie och Lucas är i turkiet, det är så att man är lite orolig, men jag hoppas att ni har det bra där nere och att det inte är allt för oroligt!88728-29
88728-28
      








 Lucas  <3  Sofie  &  jag  
När kommer eran förlovning då...jag vääntar ;P




Snart ringer Anna o då ska vi äntligen gå o fika o titta på bilderna :D




88728-27
Mitt förlovade par och jag på balen :D


...Klubb Perfektion 1 dag kvar

Kommentarer
Postat av: Louise

malin bästis, vad är klubb perfektion? En klubb där bara perfekta människor som du kommer in? iiih puss

Postat av: Jenny

haha ja vad är klubben för nöööe???

2006-09-03 @ 08:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback