Ursäkta

SNART BÖRJAR IDOL, SOM JAG HAR LÄNGTAT BARA 1 TIMMA KVAR NU ;P
wiiooo

Hänt idag då
Ulrika ringde och frågade mig för någon dag sen om jag kunde gå ner i badhuset idag klockan 8.00 o ha hand om några tvåor från stråningstorp. Jo visst det kan jag sa jag. Vad bra de är ungefär 8 - 10 stycken sa hon då.
Eller hur att dom var de var minst 20 stycken och där stod jag alldeles själv haha jag trodde jag skulle dö, men det gick faktiskt ganska så bra ändå men det ska hon få veta iaf hahaha ;P

Grattis på namnsdagen Pappa o Annas pappa idag är det Hans ;P Hasse med den über vackra luggen, han är min favorit pappa :D

Jag älskar Rihannas unfaithful, hur bra som helst.


För övrigt vill jag bara ursäkta mig för helgen!






.....Klubb perfektion 3 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback