fullt upp

Fullt upp.

Först Sandviken och deras 4, söta så söta.
Badhuset och det kunde man ju tro att att man skulle åka i vattnet med alla kläder och det var ju ingen större skräll att det var Pehr som ordnade det.
Men det var kul det var typ en av de första gångerna jag hoppat på kanske två tre år. Himla skojigt :D

Igår på hockeyn så skulle Johanna ta kort eller hon tog det inte utan det gjorde Skåne men jag har aldrig skrattat så mycket åt resultatet bara därför måste jag visa!
Alla är totalt misslyckade jag tror jag och Johanna skrattade åt det där en timma igår hur misslyckade får man bli ;P


88728-45


Hej jag är stark, Hej det kliar, Hej dra i tröjan, Hej livet är på topp, Hej jag har ont i magen, Hej vart är jag




Andvendskalendern är bra, jag följer varenda avsnitt förutom då jag jobbar :D På tal om det så finns det en till som är lite små kul --->
http://www.oioioi.se/


Just nu: Pink - I Got Money Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback