Julen :)

Jag vaknade dan efter jul dan med ingen mobil och alldeles alldeles skadad!
Tacka gudarna för att Moa är en så underbar människa. Hon hade min mobil och inte bara det hon kom hem med den till mig, jag behövde inte lyfta ett finger för att få tillbaka den. Tack tack tack Moa du är underbar jag är skylldig dig nånting :D

Att jag sen vaknade o va blå på hela armen, öm vid ögat, rivsår på fingret o en glas flisa i ett annat, det har jag ingen aning om men trots allt va denna juldag alldeles underbar :) 

24 december

På julafton kom farmor, farfar o den bästa kusinen hit ;D My, himla skoj att ses hade inte sett henne på jätte länge! Vi hade så trevligt så. 

88728-49                 88728-51

                 Jag Farmor My Farfar                                                         yi ;P

    

Ni vet farmor bara kör med farfar. hon lovade att hon skulle ta prozac hem så kunde de lämna bilen här så att farfar kunde få sig en whiskey. men vem fick ta prozac hem? jo farfar haha! 

88728-52
Prozac


Fick jätte fina julklappar tack för allt :)

88728-50




Innan julafton bakade jag o kristin lussekatter. o själv va jag riktigt hurtig o gjorde pepparkakor också :) 
riktigt juliga va vi :D

88728-46    88728-47
Fulaste smeten o den fulaste lussekatten :D




o föressten favorit bilderna på bror när han ligger ned dränkt på badrumsgolvet är nu innne på datron. får väl se om jag vågar visa dom nångång haha en fröjd för ögat ;P


nyår ska jag till Lousie wieeee..äntligen ses vi igen :D 
  

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Lägger du upp dom bilderna på internet stämmer jag dej

2006-12-29 @ 00:47:13
Postat av: Louise

LÄGG UPP DEM LÄGG UPP DEM!!! :D:D:D niklas; dont be such a babay, alla har fyllebilder på internet ;) För övrigt malin, jag hoppas verkligen det blir kul när du kommer! Mindre kul; jag har omtenta 3 januari. Skit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback