Veckans ...

Har inte skrivit på länge eftersom att jag har haft fullt upp med JOBB ;P

Just nu jobbar jag både som Lärarvikarie och på KappAhl, jag har jobb hela tiden det är hur gött som helst :D

Bloggen har ändrat utseende oxå, tack Louise för att du är så händig ;P Klar på ett litet kick super tack :D

Ikväll ska jag och Kristin på hemligt uppdrag i Kristinehamn och så ska vi till ICA Maxi också. Sen kanske vi går ens väng förbi Erika o Richards inflyttingsfest beroende på vad klockan är när vi kommer hem :)

Veckans Klantigaste: Igår precis innan tredje perioden skulle man gå in på toa o titta sig i spegeln, precis som vanligt precis som man alltid gör innan varje period. Det var mörkt o jag skulle tända lampan o jag tryckte o tryckte o tryckte o så hörde vi signalen inför tredje perioden (trodde jag) o jag tryckte igen o jag undrade om lampan va trasig då hör jag Johanna som skriker MALIN vad gör du det är ju Larmet!!! Jag trodde jag skulle dö har aldrg skrattat så mycket i hela mitt liv tacka gudaran att det inte kom nån o skulle hjälpa mig då hade jag skämts ihjäl!!

Veckans citatKristin på McDonalds angående att smälla 20 sugrör avd tänk på miljön. "Jag skiter i miljön för det regnar ändå ute" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback