Härliga dagar och bättre blir det!

Västervik Karlstad, sköna veckor men nu är de över och det är också skönt ;P



Har lekt med Linus både idag och igår. 
Igår lekte vi visa Linus den vackra staden Karlskoga. Hade trevligt. VI mötte Kristin och Angela när vi var påväg upp på stan och förlåt Kristin att jag inte hade ringt, men det kostar faktiskt 25 Kronor ;P

Idag lekte jag med Jenny på förmiddan wiiee det var längesen vi såg hihi, det var så trevligt. Vi var och hämtade biljetterna tills imorron..a ha Where The Action Is, aabsolut ;D
Sen på eftermiddagen så åkte jag upp till Gälleråsen och tittade på när Linus och hans bror körde. Tro det eller ej men det var faktiskt roligt hiih. Asså jag har ju inte vart på nån sån där tävling förut men det var skoj. Båda två var jätte duktiga, brorsan Filip kom ju trea, den lilla gullungen haha ;P så får vi väl se hur det går för Linus imorron, jag ska hålla tummarna för dig ;D Det går nog bra tror jag! :D


88728-12



Imorron ja då ska VIWHERE THE ACTION IS, det ni..shiet vad roligt vi ska ha. Jag, JENNY, Sofie, Kim, Jimmy och Lucas. Kan knappt berga mig jag längtar som tusan men vad fan ska man ha på sig!?!?

Jag var inte generad Jimmy hahaha toker!


Från det ena till det andra, hoppas att Du blir frisk snart :)


Kommentarer
Postat av: Louise

waaah men ärligt då malin.. det verkar nästan som om ni har fling på g! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback