Sommar Sommar Sommar!

JAG ÄLSKAR SOMMAREN :D

För jag tog årets första dopp i Möckeln idag. Äntligen har det blivit fint väder så att men kan sola och bada! Var vid näset med Angela och Kristin idag vid den väldigt vackra nya bryggan :)

Igår hamnade vi på statt, Jag, Kristin och ljudet ;P The Sounds spelade och även om jag inte brukar lyssna på dem så gjorde de ju en bra konsert så det var roligt ändå :D Enda problemet var att hon hittade oss hela tiden eller vad säger du kristin.. OTUR
Innan statt roade vi oss med en balkong, en full johan, en telefon och buffalo. Det dög allt det med.

Kristin var hungrig så vi eller hon bestämde att vi skulle gå till Valentinos efter statt, det gjorde vi också och vi skulle slå på stort och beställa något nytt, absolut en hel tomatskiva extra ha! 
Bjuhr kom dit, han är väl en stjärna ELLER ;P 


Nu ska jag lära mig äta Keso..Keso-Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback