Onsdag

Nu har även jag skaffat en blogg helt och hållet pågrund utav Kristin! :P
Nej men på riktigt nu så ska jag ge det en chans för din skull krullis!

Vad har man gjort idag då..jo jag tänker på studenten heela tiden det är det ända som finns i mitt huvud det var så otroligt underbart roligt! Men nu så måste jag försöka släppa det och gå vidare i mitt liv ha!

Jag tillägnar detta inlägg åt Kristin "the Gunvald lover"..bara till dig, spara dina pengar för rocken är din
www.blocket.se ;P


                                                            Jag Fraz Gud


Kommentarer
Postat av: fniss

fniss, malin då!

2006-06-29 @ 00:10:14
Postat av: Sara

Vilken fin bloggsida du har ^^

2006-08-02 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback