11.10

Helgen var lite konstig fast rolig :)

Kom till statt o så höll jag på att inte komma in på mitt eget pass. Ja pass jag vet skämmigt, satan vad jag är långsam med körkortet men det kommer :) Iallafall så tittar vakten på mig o så på mitt pass o så på mig o så på mitt pass o så frågar han när är du född då säger jag det 871012 jag sa till o med de sista siffrorna då kallar han på en annan vakt och typ frågar han om jag ska få komma in eller inte. jag trodde jag skulle smälla av haha det va ju för sjutton jag o jag är inte ens speciellt olik mig på det passet!

Ska iväg o jobba 11.10 på Karlberg. jag ska ha engelska. ska faktiskt bli lite roligt att komma tillbaka till den gammla skolan o se hur de har det, det va ju ett tag sen nu :P

Just det, var på Bio med mamma igår med. På Djävulen bär Prada, den var faktiskt bra tyckte jag :D

Kommentarer
Postat av: patrik din idol

skaffa ett liv

2006-11-30 @ 23:46:12
Postat av: Louise

Jävla snygg blogg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback