12 par skor

Jag skulle ju ha skrivit ett helt inlägg om Kristin igår, det hade jag ju lovat! Förlåt Kristin, men det blev lite ändrade planer :P

Var hemma hos Jenny och Jimmy igår kväll, det var första gången jag var där och gud vad fint de hade det, det hade de verkligen gjort bra :D

Idag var jag hemma hos Farmor på förmiddagen, så plockade hon fram två kassar med skor som hon hade tänkt att skänka till loppis. Hon sa till mig typ att det är ju synd att du inte kan ha de här Malin. Men jag tog hem dom o så provade jag dom och det var bara tre par som jag inte kunde ha. Så då behöll jag de  jag kunde ha, så nu har jag 12 par nya skor :D Jag kan inte gå i ens hälften men det får man väl lära sig ;P

Sen var jag i badet och hjälpte till med en simhoppsgrupp där och det gick bra.
Nu väntar jag bara på mat så ska jag göra mig iordning och gå till Kristin den ständiga Guden :P Vi ska ut idag på statt och Lisa Miskovsky. Och jag har en jul-cider med glitter i värsta flashiga ni ska se :D

American Hi-Fi - Perfect Day    underbar låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback