börja om

Nu sitter jag här på golvet igen och ser hur förjävla dålig jag är på att skriva i bloggen. Från och med nu ska jag skärpa mig och iallafall skriva minst två gånger i veckan ;P

På golvet jag för vi har fortfarande inte fått våran dator lagat, jag gråter lite.

Lite snabbt om vad jag har gjort den senate tiden då.
jo jag har vart i Prag woo. :P
Min familj va där och firade pappa som fyllde 50 och mn bror som också fick va med på firandet eftersom han fyller år då med, 21 år gammal är storebror nu :P
Vad gjorde vi i Prag då jo vi tittade på allt som ska ses när man kommer bort nånstans så där, så gick vi på stan helt otroligt vad billigt allt är, en stickad tröja kostar typ 100 kronor där och ett linne typ 30 jag hittade hur mycket som helst men eftersom att jag inte hade ett öre med mig så kunde jag ju inte handla allt det. Men eftersom att jag har så snälla föräldrar så fick jag lite pengar av dom tack för det :D
Sen var vi på Hockey en kväll också Slavia Prag mot ett annat lag som jag inte kommer ihåg vad de hette. Slavia vann iallafall. Ni skulle sett den arenan, hallen eller vad säger man!? iallafall hur stor som helst, den var faktiskt super häftig :) 

Sen kom jag hem och jobbade sista veckan på KappAhl, så i fredags gjorde jag sista dan där. Lite sorgligt samtidigt som det är ganska så skönt att inte jobba till 18 varje dag.  Men nu har de mitt nummer och de skulle ringa om de behövde extra hjälp någongång så jag håller tummarna för det :P
Jag har ringt till Vikariepolen också så bara jag får pappren från polisen så ska jag dit och skriva in mig helt.

Det finns en familj i Australien som söke en aupair här och jag är sugen faktikst men jag tror att det var i februari som den skulle börja och då får jag beslutångest. För ska jag söka dit å måste jag sluta drillen. Och eftersom att vi har tävling i mars så måste jag sluta nu för att inte förstöra för de andra och jag kommer aldrig klara av att inte drilla i 4 månader när jag vet att det finns möjlighet till det, det går inte!

Jag träffade Jenny på stan förra veckan också det var mycket trevligt så nu hoppas jag att jag snart kan ta mig upp till eran lägenhet jag måste ju se den :D

Helgen var rolig den med ;)

Nu ska jag upp till arbetsmarknadsenheten på nått möte sen blir det badhuset, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: anders

kan väl inte vara helt omöjligt att drilla i australien...go get it girl, it´s all yours!!!!...ta chansen

2006-11-07 @ 20:00:50
Postat av: musica gratis

Buona fortuna con il vostro luogo. E abbastanza nice=) http://www.lukxi.org/musica-gratis

2006-12-21 @ 04:23:05
Postat av: fontana

http://www.italyi.org/fontana

2006-12-22 @ 21:42:05
Postat av: napoli

http://www.erotixv36.org/napoli

2006-12-24 @ 10:47:15
Postat av: bambini

http://www.erotixv36.org/bambini

2006-12-26 @ 00:00:13
Postat av: musica gratis

http://www.erotixv36.org/musica-gratis

2006-12-27 @ 12:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback