Drillträning

Idag har blev jag inskriven på vikariepolen, äntligen :)
Nu Hoppas jag bara på att jag får nåt jobb också.

Va inne på KappAhl och fick lönelappen på skriven så då pratade jag med Anki och hon sa att hon skulle tjata lite på chefen så att jag fick komma tillbaka och jobba lite extra, så jag håller tummarna för det med, det här kan ju bli riktigt bra :D

Hade Drillträning idag och det var lika roligt som vanligt om inte roligare :D Allt gick så himla bra. Jag tog two turn tre gånger i rad helt utan problem, snurrarna satt lixom precis som dom skulle. Sen så skulle vi göra en rull grej o jag har aldrig klarat den o så kom Hanna och skulle titta o säga vad jag skulle tänka på tror ni inte att jag klarar den galant då Jo det gjorde jag haha :D
Det enda som inte gick super vad kastet med hjulningen. haha det måste vart en syn. För det första skulle mer än halva gruppen lära oss att hjula med det ben som vi inte brukar hjula med (vänster) Sen kom det där med staven, ja herregud. Men roligt det var det så himla kul, jag längtar redan till nästa träning :)

Nu är Jenny o Jimmy o hennes brorMy Chemical Romance och förbandet börjar exakt nu, 19.30. Ni vet att jag satt o funderade idag och jag kom på att fan va avis jag är på er ;P Hoppas ni har det bra iallafall och röj fjortisträsket åt mig med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback