Första vikariatet

Helgen var ganska så rolig!


igår klockan 07.03  ringde vikariepolen och undrade om jag unde jobba på Bråtenskolan i klass 1.
JIPPIE jag hade fått mitt första viakriat :D

Passande nog skulle jag vara vikariera för en Malin. Det första vi skulle göra var att gå ut i skogen. Du jag säger då att det va svin kallt men men det gick det med.
Jag var där idag också och jag blir nästan lite förälskd i en del små ungar som är så jäkla söta det är änna lite sorgligt att säga hej då :P

Sen hade jag sån tur så Anna vikariera också där så jag fick skjus av henne idag, både dit och hem.
Tack tjejen :D

Johanna har fixat så vi kanske ska få hemsida snacka om underbart det med, håller tummarna verkligen.

Igår lämnade vi äntligenin datorn på lagning med så nu hoppas jag på att jag snart har fått tillbaka mina bilder o min muuusik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback