Sjuk

Usch är sjuk, jätte förkyld o så lite feber :/ Men jag hoppas att det går över imorron. Det är så jobbigt för att på dagarna så mår jag ändå ganska så bra men så på mornarna o på kvällarna så mår jag as kass, nu vill jag va frisk!!

Var på Katrinedal min gamla skola i Måndags och igår o det va världens gulligaste klass dom vill jag ha igen :P Men lärarna värsta dumpa mig för så fick Fraz va vikarie där idag o imorron schysst då kunde dom väl haft kvar mig men nää jag är värsta oduglig. Irriterande värre då kunde de ju sagt det isf jäfla lärare asså ;P 

Super kul på drillen idag, vi började på koreografin skit skoj. Jag tror verkligen på den här dansen asså jag tror den blir gör snygg och rolig med till på köpet. Här ska det verkligen börja tränas :D

Annars så händer det inte så mycket just nu, det är rätt så lungt. Lite tråkigt men samtidigt skönt att man bara kan få va ibland.

Satt föressten och tänkte tillbaka på sommaren o så där en dag och så kom jag på hur mycket jag vill tillbaka till Bulgarien, vi hade det verkligen kul där nere, helt underbart. :D 
Jag vill utomlands nu tänk vad skönt sola o bada o bara göra vad man vill vilket paradis! 

                                  88728-43             88728-44

BULGARIEN, MAJ -06

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,939973,00.html

2006-11-25 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback