Kappahl

PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG PÅ KAPPAHL ;P

Ja just det jag gcik utav en slump in där i måndags jag hade inte planerat det men så träffade jag Sofie, min ängel nu mera :D Och så gick jag iallafall in där och frågade om praktikplats och hon sa att jag skulle ringa på onsdag igen alltså idag så då gjorde jag det nyss och gissa vad jag fick det!!!! Så på måndag klockan 10.00 börjar jag där, gud vad skönt det ska bli att få något att göra på dagarna! På barnavdelningen ska jag vara helt underbart :D!

Jag har hittat en skola jag ska gå med i Kramfors :D haha det är en hår och makeup utbildning som är studieberättigad på Powerhouse i Kramfors skit bra !:D Då spelar det ju heller ingenroll om den är kass för då kan jag ju gå en som kostar massa pengar efter eftersom att jag ändå har tänkt att lägga ut massa pengar på det! Fast det blir väl inte förrens nästa eller näst nästa år :P

Sen har jag kommit på att jag vill nog bli aupair ett tag iaf. Det är nog himla roligt tror jag. När man läser om alla familjer som behöver en så blir jag skit sugen..hihi :P Gud vad mamma kommer bli glad när jag berättar det, om jag berättar det :P

Imorron ska jag på möte med AloeVera, är skit nervös att jag inte ska hitta dit eller komma sent eller nåt, men det ska nog gå bra hoppas jag. Inte för att jag tror att det är ett jobb för mig jag menar nu när jag har Kappahl haha men jag ska väl dit o se vad det är iallafall.

Fick min Näsflöjt i veckan också! Asså ni anar inte vilken grej, den är skit bra jag älskar den ha :)

Snart fyller jag år eller snart o snart om åtta dagar, a men det är ju ganska snart om en vecka alltså om en vecka fyller jag år ojoj där ser man. 12 oktober för alla som inte vet det :P Sammadag som Adam Alsing och Kajsa Bergqvist, tror jag iallafall ;P

Tack Sofie igen vilken tur att jag mötte dig haha :P

Idag är jag på bra humör

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oj! Så du har börjat på Kapp Ahl? Min morsa jobbar där också. Kram

2006-10-05 @ 18:24:08
Postat av: Jenny

Är det praktik alltså sådan man tjännar 2400kr eller fick du På "riktigt" jobb? Kul för dig hur som helst GRATTIS!

2006-10-06 @ 10:28:55
Postat av: Anonym

http://www.betapet.com/index.php?lang=se&show=user&userid=41074

2006-10-06 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback