Roligaste helgen på länge!

Igår åkte jag och Kristin till Leksand.
Kör försiktigt Kristin var ungefär de sista tio meningarna man hörde och det började ju bra. Kristin tyckte att ratten var lite sne så hon skulle bara vrida rätt den lite! tur att hon så snabbt märkte att bilen svängde då ;P
Pappa Reine hade vart så snäll och lånat ut bilen till oss, dunk dunk!

Väl framme i leksand så träffade vi Anders ohh big Anders som säljer programblad två timmar innan matchen! Matchen ja vi var på hockey också. Leksand-Bofors och jävlar vad sur han va Anders när det stod 2-2. Synd bara att Bofors inte kunde få vinna för Leksand va faktiskt inte så mycket bättre. Kristin och jag hejjade som aldrig förr när boforsarna gjorde mål. Vi kände kände oss lite hatade bland alla leksingar men det var det värt och jag tror nog att Anders håller på bofors lite mer nu :D

Fy sjutton vad roligt jag hade faktiskt!

Jag mötte Lollo där nere som också va på matchen och han berättade att Johanna lilla Johanna hade klarat nivå 1 på ettan. Jag blev så glad hon som jag liksom varit med o tränat ända sedan hon började simhoppa och så skärper hon till sig på tävlingarna och klarar nivån. Det var nästan så att man blev lite tårögd så himla roligt. Grattis Johanna :D och du är bara 8 år! På torsdag blir det Isander och den vill jag se när jag kommer hem igen vecka 44! :)

När jag kom hem hade delar av släkten samlats hemma eftersom min far fyller 50 på fredag. Lite små kul att komma hem till en lite små full släkt faktiskt och medan jag satt där och lyssnade på vad de hade att säga så kom jag och tänka på hur förbannat mycket jag tycker om dom, inte för något i världen skulle jag vilja byta ut dem!
Gästen som blev kvar längst var farbror Anders han gick hem vid åtta tiden imorse, men då hade iallafall jag gått o lagt mig för längesen!

Idag har jag lekt med Carro. Vi lyssnade och mixade ihop låten som vi ska ha o drilla till. Det var riktigt roligt då det blev lite halv kasst haha fast den duger och om man gör koreografin efter hur vi har tänkt så kan det bli riktigt bra :D Carro gjorde snyggaste parkeringen också. Vi skulle lämna pompomen hos Johanna o Carro ställer bilen mitt i gatan. Jag frågar mig själv vad har jag för bilförare till kompisar ;P

Imorron åker jag och min familj till Prag. Vi ska fira pappa och Nicklas som fyller år på Fredag. Det ska nog bli roligt tror jag, eller hoppas jag iallafall :) Åker imorron och så kommer jag hem på Lördag.
Ta hand om er tills jag kommer hem, saknar er redan!


If you want me to wait I will wait for you!


Fast nu börjar jag bli förbannat trött på datan inte fungerar vill ju ha min musik o mina bilder, börja funka nuu!

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad är det här för skämt till blogg? Du skriver som en fjortis å ljuger bara! :P Vadå big anders? Jag var inte sur å Bofors var inte alls nästan lika bra som Leksand! Och jag håller verkligen inte på Bofors! Dom är ju sämst! Men du håller ju på Leksand! Du tog till och med grejjer från våra cheerleaders! :P

2006-10-26 @ 22:39:45
Postat av: Louise

malin! blogga om prag!! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback