Hemma igen!

Hemma från Grekland nu!
Asså vilken skön resa. Den satt perfekt hihi eller hur Kristin :D


Egen bartender hade vi, nästan iallafall. Vi fick göra egna drinkar och så lärde han oss Grekiska, och Kristin lärde stackaren Svenska haha! 
I samma bar blev vi uppraggade av två gubbar i 60 års åldern..de var till och med lite för gamla för kristin, otoligt nog ;P

88728-35
                 Manuell


88728-38 Poolen var våran bästa vän, makes us brownie! :D 88728-37                 
                                



       
88728-33
  
Kristin und vilddjur

 
88728-36

Sista kvällen efter bar Medousa


88728-34

<3 Paparrallos



Det var en sån fantastiskt skön resa och vädret har vart underbart så gissa att vi är negrer nu..haha..slå det då..;P Finns mer att berätta men jag orkar inte ta allt på engång så om nån vill veta mer får ni väl fråga ;P


Far far far FAAAAAR!



Emmas begäran.
Emma är en utav dem som jag har känt längst kan man säga och inte en enda gång har jag nämnt henne i bloggen förrens Nu :D, nej nu får jag skärpa mig. Hejja Emma tack för igår..haha ;P

88728-39


Emma i sina bästa stunder ;P








Var och Röstade hos Helen förut :P det blev Socialdemokraterna och Vänsterpartiet. Det är riktigt spännnde det här :D



Vad är det om att alla ska åka till London då, nu vill jag oxå dit haha :D



88728-41             88728-40
Paparrallos                                         Parroni         

Kommentarer
Postat av: Louise

låll jag åker till london över min födelsedag ;) Fast jag var där veckan efter nyår iår också. hähä..

2006-09-18 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback