april

Senaste tiden har gått extremt fort! Hela april har lixom bara blåst bort! :P

Jag iaf hunnit med att jobba på Kronhallen, verkligen jobbat. Från första början då jag bara skulle jobba över påsk har övergått till att jag typ jobbar varjedag och det är ju jätte bra :D
Gamla kära KappAhl ringde till mig i förra veckan och erbjöd mig jobb från första maj till i princip sista december. Snacka om att jag hade ångest hur jag skulle göra i och med att jag redan sagt att till Kronhallen att jag kunde jobba där över sommaren så kändes det ju jätte dummt att komma o säga nej föressten jag kan inte jobba. Så screw KappAhl jag stannar på Kronis ;P Ne men det va faktiskt så att jag tänkte att jag vet ju inte vad jag gör i höst och om jag då har ett jobb som jhag är uppbunden till så har jag ju inget alternativ. Så igår ringde jag dem o tackade nej.

Nu fattas bara att jag ska ta mig för o ringa komvux för att få hjälp med skolan i kramfors. Meeen..imorron så;P

Nä måste faktiskt säga att jag är en väldigt lyckllig människa för tillfället! 
Nu ska jag gå till stan och handla upp lönen jag fick idag ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback