Depp!

Vilken tråkig vecka!
Dagarna bara går och man gör typ ingenting, man känner sig bara så ensam och så meningslös nu förtiden. Det känns som om att alla utom jag lixom tar tag och gör något roligt av sitt liv, de flesta har iaf ett riktigt jobb, vissa flyttar hemifrån, andra gör lumpen, några åker utomlands och kvar är jag bor hemma hos mamma o pappa och har ett låssasjobb några gånger i veckan som lärarvikarie. wiee vilket dröm liv! Så kommer jag på massa saker jag vill göra men det känns bara så hopplöst eftersom allt kostar så jävla mycket pengar lixom och vem har pengar inte jag iaf! Då ska man försöka få ett riktigt jobb men det är inget vidare lätt och arbetsförmedlingen är ju inte till någon större hjälp!
Så försöker jag förstå mig på den där utbildningen i Kramfors om jag får söka den eller inte tänkte skicka iväg ett mail o fråga nån däruppe som vet men jag fattar ju inte vem jag ska fråga, ska be mamma hjälpa mig med det!

Körkortet går trögt det med, även om jag faktiskt har läst lite de senaste dagarna.
Jag hoppas verkligen att blir så att vi åker iväg i sommar, bara vi kan få ihop pengar men jag ska verkligen spara inte köpa nått onödigt bara sånt som absolut är i behov av som man liksom måste köpa.

Tävlingen närmar sig också, det ska faktiskt bli himla roligt det är det jag ser fram emot nu. Jag är dock lite nervös för vi har bara en träning kvar i en den stora gympahallen för de ska byta ut en vikvägg där så enda gången kvar där är onsdagen innan tävlingen. Sen har vi en träning på måndag med Hanna också o sen har vi ingen mer eller jo vi ska träna själva nångång också så vi aksnke har totalt tre träningar kvar max fyra och det där hjul kastet har vi lixom inte satt engång än. Jag hoppas verkligen att det lossnar för oss snart men även om det inte gör det så ska det bli himla kul :)

Igår va det alla hjärtansdag, då va det min bror som skulle göra maten så han stekte kort men jag tyckte inte det dög så då gjorde jag små hjärtan av korvbitarna hii det tyckte jag själv va gulligt ut av mig hahaha!

Just det jag och Carro ska bli styrelsmedlemmar i RUM - styrelse för Örebrolän alltså Riksförbundet Unga Musikanter. Vi bestämde oss för att tacka ja så det ska faktiskt bli lite spännande. Vad det innebär det vet jag inte riktigt men sånt brukar ju lösa sig.

saknar mina vänner, ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback