feel good :D

Idag kom jag på att jag är kass på att laga mat!
Eller det är inte det att det smakar illa om maten men köket ser ut som jag vet inte vad när jag är klar. Jag gjorde en paj förut och det va ju synd att jag inte tog kort så skulle ni sett, det såg ut som en treåring hade stått där och då insåg jag att jag är kass haha!


Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, pajen har tagit upp större delen av dagen. Var på stan och skulle handla lite då stod kuriren där och bjöd på ficka fast jag tog inget men jag fick ett läpsyl som smakade vanilj kanon bra va det :)
Sen har jag bara städat lite och nu väntar jag på att klockan ska bli halv sex så jag får gå till träningen. Hoppas den går bra orkar inte med en till sån där cepe träning som inte funkar. Håller tummarna på att vi sätter den där hjul grejen nu för det är ta mig fan på tiden :D
Efter drillen ska jag och Anna ses en stund, ska bli skoj o träffa henne har inte sett henne på hur länge som helst nu! Så den här dan ska nog sluta bra:D


Helgen blir nog bra den med tror jag. Helt plötsligt känner jag mig värsta poppis haha har fått hur många erbjudanden som helst på att gå ut men alla slutar de på samma ställe på BYZ! Vad är det som lockar så med han jag fattar inte jag tycker han suger asså jag garva när jag såg att han skulle komma hit o tänkte att det där kommer väl ingen gå på. Men oj vad det verkar som att jag hade fel för nu tycker jag varenda människa ska på Byz! Bli inte förvånade om jag också slutligen hamnar där! Dock så skulle Jenny o co träffas o göra nåt tror jag så jag kanske hänger på dom istället så slipper jag eländet :D

ljusare och ljusare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback