Pinsamt

Nu ska jag berätta vad som hände alldeles nyss för kanske typ fem minuter sedan haha å så pinsamt det är!!

För as längesen kanske typ fyra fem år sen så var vi på träningsläger i villingsberg med drillen. Liten och omogen som man va så skrev man upp sitt nummer under en säng där och typ bara ring det här nummret, o hej o hå haha. Vad hände nyss då jo mobiljäveln ringde och jag fatta ju ingenitng vem är det här tänkte jag. Men så svarade jag och han sa bara hej och jag va ju tvungen o låssas som att jag visste exakt vem det va så jag ba vad gör du då. Så kläcker han nä jag ligger under en säng i villingsberg och så stod ditt nummer där så jag va ju bara tvungen att ringa hahahaha. Asså fan av skämmigt och det värsta av allt det är att jag kommer ju aldirg kuna tabort det där helle hahha pinsamt!!

Nu måste jag liksom byta nummer jag skäms ju!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha men Malin då ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback