vad tror man!

Jag vet inte varför jag känner som jag känner men det känns som att det är påväg att hända igen. Det är som om du helt plötsligt bara bestämt dig för att, nej nu duger hon inte. Vad vet jag det kanske inte är så men det känns lite som det. Vet inte varför jag känner så men det kanske är min "kvinnliga intuition"!
Det är synd för jag för du ska veta att jag tycker du är en bra människa!

Förutom det där så slutade veckan väldigt bra faktiskt :) Emma fick efter mycket om och emn emd mig ut i fredags iaf hehe men det va bra för jag ahde himla roligt med er allihopa!
igår var Kristin o Natalie här så vi tittade på melodifestivalen. Så himla skönt när du är hemma kristin det blir liksom som en lite ljusglimt att se fram emot hihi :P

Gick ju föressten jätte bra på EM för nationsmästare i simhopp för Sverige. Grattis alal som tog medalj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback