Gott nytt år

 GOTT NYTT ÅR

---->
http://.lussebulle.blogg.se/311206195449_frvandlingen.html  <-----
Spana in Louises blogg , massa massa massa bilder från nyår :D



2006 var inte riktigt lika bra som 2005, men det va inte långt ifrån. 


2006

Januari: Jag tog bort ett födelsemärke, Moa höll på att bränna upp McDonalds, Kristin fick körkort, en viss bror dök upp

Februari: Tittade på balklänning, Hälsade på Louise, Kristin o jag på genrepet av melodifestivalen i Karlstad o vi såg Bert Karlsson,

Mars: Filmade filmen till projektarbetet drillshow, filmade resturangshowen, drillade på pc, drilldagen med Hanna, Jag rammlar på hockeyn den matchen det var mest publik under hela säsongen

April: Projektarbetet Drillshow äger rum, slutade bita på naglarna, bråket utan slut startade, En viss herre kom in på damernas, Jag och Jenny snodde sask flaggan

Maj: My konfirmeras, Blindside i Örebro med Jenny, Mamma fyllde 51, Svt med klassen, Köpte biljett till balen, Dans & Drillshow, Bulgarien med Sara och Moa

Juni: Bal, STUDENTEN, Hultsfred,Träffade en underbar kille, Den bästaste Mormorn i hela världen dog R.I.P  :( 

Juli: Mormors begravning, Göteborg med Kristin o Natalie, Västervik, Where The Action Is i Örebro med Jenny sofie kim lucas o jimmy, Tittade på Linus när han racade

Augusti: Kryssing, Jenny o Jimmy förlovade sig, bråket utan slut blev ännu värre, jag och Kristin blev poppis ;P

September: Klubb Perfektion premiär, Grekland med Kristin, Följde med på en efterfest

Oktober: Jag fyllde 19, J spydde i fars säng ;P, pappa fyllde 50 nicklas 21, jag o kristin va i Leksand, Var i Prag, Började på KappAhl

November: Lunch med Handslaget, Blev lärarvikarie, drill uppvisning, kryssning, mitt eget pass dög inte

December: Jobb jobb jobb, julafton hemma, juldan på statt, slog mig blå, karlstad o hälsade på Moa, Stockholm o hälsade på Louise, Nyår http://lussebulle.blogg.se/311206195449_frvandlingen.html, Blev besviken på den underbara killen, Såg den vackraste ;)
 

Hoppas att 2007 blir lika bra om inte bättre :) Gott nytt år på er alla underbara vänner!

Som sagt firade jag nyår i sthlm med Louise så underbart roligt. Fest i fyra dagar med våghals, nakenhet, Berns och HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRIG ;D
Kände inte alls för att åka hem men när jag väl kommit hit så va det ganska så skönt :)

Och kom ihåg ---> http://lussebulle.blogg.se/311206195449_frvandlingen.html vårat nyår med Adam Sandler och Rowan Atkinson!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du kan länka direkt till nyårsinlägget, för det kommer ju komma bort när jag bloggar mer sen! http://lussebulle.blogg.se/311206195449_frvandlingen.html är den länken ;) hihi tack malin för fem roliga dagar... HÅRIIIIIIG!

Postat av: /anders

Haha Det verkar som det kan bli folk av dig också! :D Nu har du ju varit i Leksand. ;) Och vilka var det som gästade den bortglömda byn i skogen då när du trillade på hockeyn? :D

2007-02-03 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback