Hej då Kristin

Igår tog jag farväl av Kristin, nej men usch vad det låter dramatiskt haha.
Kristin ska in i lumpen imorron så igår sa jag Hej då till henne, det kommer bli så tomt utan dig! Jag längtar redan till din första permis :D Vi tittade på film och feta oss, inte för att filmerna var super bra men det var skojjigt iallafall :D


88728-60



Idag gjorde jag henne en klippbok som hon fick på hockeyn. Då har hon liksom ett litet minne utav oss här hemma! :)

Mycket mer har jag inte gjort i helgen, eller jo jag var o åt hos farmor igår också, kvinnan göder oss verkligen. Men det var faktiskt jätte gott tack Farmor :)

Jobbade Torsdag, Fredag på skranta. Jag gillar faktiskt den skolan de är lite roliga eleverna där!

Max ska också till lumpen imorron, hur ska jag kunna somna nu, han har ju nästan vart som en godnatt saga haha ;D

Jo just det, natten till lördag så ringde en Max och en mycket onykter Louise haha vilken skön människa hon är.  Men spela med Lousie, spela med? ;P

88728-61


Heeeej dåå Kristin, ha det så bra du bara kan, älskar dig vännen :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Varsågod
http://www.jag.se/ganget/

2007-01-16 @ 05:30:41
Postat av: Louise

Malin jag spelar alltid med, gör du? ;) Och ja jag hade gör kul!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback