Helgen

I helgen var jag och tittade på min livs första skatetävling, det var grejer det ;P Jag,Jenny och Sofie. Jennys Jimmy och Sofies Lucas var med himla intressant :D Men så blev det lååångt uppehåll o jag o Jenny blev hungriga så vi gick o köpte en sallad på en pizzeria nära där. Det va det långsammaste vi stött på det tog typ, och jag överdriver inte, en halvtimma för att göra en sallad och inte nog med det, deras inredning va som Jenny sa tänk Ugly Betty!!

88728-5488728-53
Jag och Jenny då det begav sig haha ;P



På kvällen blev det fest och så gick vi till statt för där spelade Nikola Sarcevic, han va faktiskt riktigt bra, även om jag svek er där framme jag var för full som vanligt.

På vägen hem mötte jag för tusan Lam, vilken kung han är :D Han stod där på muren och ägde staden som vanligt ;P Jag vet inte hur länge jag stod där o pratade med han o hans bror men det kan ju liksom aldrig bli för länge :D

Sen ringde Mäxi :P o vi pratade ända fram till sju på morronen då kände vi att det kanske va dags att sova. Han ringde igår med fast lite tidigare för vi tänkte att det kanske inte skulle bli så sent, aja nej heller hur vi pratade i 9 timmar (nähä) haha så klockan åtta imorse gick jag o la mig. Man vill aldrig sluta prata med han!! :P
88728-55









Min favorit bild på er Max och Lousie, så söta :)



Snart åker Kristin in i lumpen :( Exakt om en vecka, det kommer bli så himla tomt utan henne, vad ska jag ta mig till? buhu. Hoppas att du får det bra iallafall, älskar dig :)

88728-5988728-5888728-5788728-56

Kristin, Jag hoppas dessa 11 månader går snabbt hihi :P


Kommentarer
Postat av: Louise

Du tycker alltså att den mongobilden är fin? Well whatever floats your boat ;) Däremot undrar jag va fan, 9h? Det är en hel dag det. Det hade ni ju nästan hunnit åka fram och tillbaka till varandra på!

Postat av: Malin

vad då mongo haha den är ju hur fin som helst :D hahahha jaa men eller hur när du säger det det hade vi ju hunnit ;P

2007-01-08 @ 19:35:43
URL: http://malinr.blogg.se
Postat av: Max

haha mongobild vet jag inte louise men kan hålla med om att det inte är den bästa :p men jag tackar inte nej till komplimanger så tack malin :D
när du säger så louise så känns det faktiskt lite dumt, men samtidigt så var det värt det ;p

2007-01-09 @ 08:45:56
Postat av: kristin

jag hoppas oxå de går snabbt. love you toooooooooooooooo.

2007-01-09 @ 10:46:07
URL: http://www.gaddes.blogs.se
Postat av: Louise

Meh det är ju inte max som ser mongo ut, det är ju jag! Ögonen är gigantiska fan :P Föresten är kristin skitsnygg på kortet där hennes örhängen blänker :D

2007-01-09 @ 17:20:53
URL: http://lussebulle.blogg.se
Postat av: Malin

Hahah neej så gullig är du louise :D hihi det ska jag hälsa henne ;P

2007-01-09 @ 22:29:47
URL: http://malinr.blogg.se
Postat av: mai

Haha! Kung-lam kan bli en ny dvärg!;)

2007-01-24 @ 16:22:52
URL: http://mai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback