14.30 Inte 17.00

Tack för en rolig kväll igår Helen :D

Jag hade inte tänkt att gå ut igår men så fick jag ett vackert sms från Helen o så va det bestämt så statt hamnade vi på :) Men ja herregud man har kul när man är ute med Helen men vi gör så konstiga saker så jag fattar inte vad vi tänker på haha men det tar jag en annan gång ;P

Nu ska jag berätta om idag! Så jävla skämmigt o oerhört klantigt!
Jag skulle hem till min Farmor o äta innan jag började jobba klockan 17.00 idag. Eftersom att man hinner göra ganska mycket innan klockan blir fem så tog jag det ganska så lungt o åkte hem till farmor o satt där o prata o allt va frid o fröjd. När klockan var kanske kvart över fyra eller så så ringde telefonen.
- hej det är Sofia från kronhallen. ska inte du jobba idag?
- Jo men jag börjar klockan F e m.
- Nä du började halv tre!

HALV TRE (14.30) haha så skämmigt då hade jag typ skrivit av fel eller vad jag nu hade gjort o allt va bara kaos. men jag fick ju åka på direkten o kom dit aningen skamsen, menmen vi överlevde ju den här arbetsdagen med :)

Imorron far jag till kalmar..ska bi så himla skönt o få komma bort ett litet tag!

Jag o Helen lyckas med allt, så njut av de underbara bilderna vi (tydligen) blev med på igår


image112
image113

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah så farligt är det faktiskt inte, hade varit lite jobbigare om det var öppning ;)

Postat av: helen

haha roooligt va de! tack. de måste göras om!

2007-07-20 @ 23:57:54
Postat av: Moa

skiit vilke heet bild malin !

2007-07-24 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback