Dagen vi glömde

Igår blev det statt...igen.
Så var det väl tänkt att man skulle berätta lite om gårdagen..men jag kommer fan inte ihåg ett skit! 

Illa illa, så det kan gå..men jag får väl leva med det och intala mig själv att fan Malin man lever ju bara engång..dock ganska kul o komma ihåg vad man har gjort under livet då men som sagt är man 19 o singel vem ska du klaga..inte jag iallafall :D

Det va skumparty på statt o det kan jag säga det va det verkligen, vill inte ens veta hur man såg ut asså haha 

Annars är jag rätt så jävla lost i mitt huvud just nu!
 nr1: Mobilen o därmed hela mitt liv är borta!! Den är BORTA!! :'( Jag slarvade bort den igår och jag ber till gud att den är på statt, skulle återkomma dit vid 12!

nr2: wio jag beställde lite skivor, fan vad kul tänkte jag, så beställer jag en som jag redan har!! hur cepe får man bli?

nr3: När jag får skivorna så är fodralet till en utav dom sönder, tack för det posten!

nr4: Jag kännert nu är jag snart där igen..där jag har vart så många gånger förr!

nr5: Mitt fina armband är också borta..även om det inte känns så vesentligt just nu!


Utöver det så kan inte livet bli bättre..happy days....don't worry, be happy.. där satt den boden ;P



 

några bilder från igår, titta o njut.

    image107image108


image109image105


image110
skål


WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO telefonen is back:D
Ni anar inte vad lycklig jag blev när rösten i andra änden sa..-ja vi har den här!!
Jag älskar dig lilla fonen ;P


Jag är bara för smart nu va det nära att jag inte kom in här på bloggen ska jag säga. Jo ni förstår man fick ju ett nytt lösen för ganska så längesen..o när man fick det så skrev jag bara upp det på en lapp o sen så la jag den lappen nånstans och så brydde jag mig inte mer om det eftersom att lösenordet automtiskt kommer upp då man fyller i sitt användar namn. 
Fram tills idag vill säga. Nu när jag skulle logga in dök det inte upp..o shit tänkte jag men som tur va hade underbara jag lagt lappen precis nedanför datan så det va ju inga problem. Ibland älksar jag verkligen mig själv :D

Nä nu blire jobba som gäller 
ha det bra :) 

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var allt kul du Malin, höhöhö : )
Får ta och supa ner dig igen nån gång : p

Postat av: Emma

hahahha var den full av skum också eller? :D

2007-07-10 @ 01:40:01
URL: http://emmbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback