Lista

Va i Kalmar i helgen..underbart skönt att komma bort ett tag, men nu är jag Hemma igen :D

va inne på Anna:s blogg o snoka o hon hade skrivit en liten lista som faktiskt va väldigt rolig så jag tänker också göra den listan! O hon i sin tur hade faktiskt snott den av Emma..men den va rolig så här kommer den :)

Vem ringde du till senast?
Bästis

Vem ringde senast dig?
Helen A

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Haha gör hon? Asså jag vet inte, när hade du tänkt att åka?

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Mrs Madden

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
hej, vet du hur du jobbar fredag & lördag än? nu ska jag ut och vakta piss posten IGEN.

Har du några utkast?
nej

Vad har du för kontakter som börjar på:
J:
Jenny o Jimmy, Jobb Hanna, Jobb Lina, Jocke, Johan, Johan, Johan M, Johanna L, Johanna Mob, Johanna hem
T: Telefonen
M: Majvor, Malin J, Malin J Mob, Mamma, Mamma Jobb, Mamma Mob, Marcus, Max, Max Hem, Maxe, Micke, Mia, Moa, Mormor, Mrs Madden, Måns


A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund & sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna !

1. Jag heter: Gustav
2. Jag gillar: Leksand
3. Jag hatar: Pontus M
4. Jag är kåt på: Farmor
5. Jag är verkligen superkär i: Undurlat mam
6. Snyggast i världen: Hemma mob
7. Fulast i världen: Max Hem
8. Äckligast i världen: Telefonen
9. Muppigast i världen: Emma Drill
10. Tråkigast i världen: Lillsnorre Pap
11. Jag ska satsa på: Anna S
12. Bästis: Henke
13. Jag vill ha sex med: Moa
14. Hatar jag mest: Henke
15. Jag har en hemlighet med: Patrik Mob
16. Jag avslutar det här med: Hammar


Imorron blir det Rix FM festival med Helen o Ola, sen får vi väl se om vi hamnar på statt eller följer med Ola hem eller vad säger du Helen ;P

Nu står Kristin högvakt..eventuellt åker jag o tittar på henne på torsdag...fast vi får se hur det blir..jag får ju åka själv då o jag vet inte om jag törs haha..jo då det gör jag väl men det blir segt o sitta o åka meeen..vi får väl se :)


Kommentarer
Postat av: carro

skojsig lista malin!! =) en vacker dag kanske jag snor den =)

2007-08-05 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback