Min bror i Radio

Min bror Nicklas himself va med på radion imorse! haha

Allt började med att han fick ett samtal och utlyste en tävling om vad detta samtal handlade om! O jag skojar inte alla som känner mig vet vad nyfiken jag är men vad jag än gissade på så va det inte rätt. Igår meddelade han att man skulle lyssna på P3 elelr aa på morronpasset klockan 08.30 imorse. Jag som är ledig idag hade ju tänkt att gött nu får man sova ut. men ICKE för han berättade inte ett ord vad som skulle ske där även om jag hade mina aningar om att han skulle va med p´å något sätt. Men iallafall, då va ajg ju tvungen o ställa klockan så att jag skulle få höra det där som nu skulle ske. Nu i efter hand kan jag iof säga att det av fan värt det :D

Programledaren på radion ringde upp Nicklas som hade önskat en låt och pratade faktiskt ganska länge emd honom i telefon. Men den bästa delen va när hon läste upp motiveringen till varför den här låten skulle spelas. "Man blir påmind om förra sommaren och hur bra den va" typ. det va som att det skulle ha hänt värsta grejerna förra sommaren haha men han gjorde ju inget speciellt då..eller gjorde du det Nickals ?:P  

Det va roligt att höra brorsan på Radion iallafall det måste jag säga :)

Detta väder asså...o just det på tal om väder emd..det sa han också min bror..att han blir på dåligt humös när det är dåligt väder..men döh Nicklas på dygnets 24 timmar är väl du kanske utomhus Max 30 minuter. Då garva jag med!

Jo men det här vädret..man blir så rastlös..o så opåhittig eller vad heter det? fantasilös kanske? ja man gör hur som helst ingenting typ.
Jag va uppe på stan o köpte en tidning förut, något som jag inte gjort på hur länge som helst, det va lite trevligt att läsa. Korsord fanns det i den också så jag ska nog gå o lösa lite sånt sen tror jag :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: sigvard hammar

om du nu är så "opåhittig" så skulle du kunna åka upp och hälsa på din gamle vän Prozac

2007-07-06 @ 03:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback