Minnen

Jag satt här hemma på min lediga dag o bestämde mig för att ladda in mobilkorten i datan eftersom att minnet är fullt.
Då slog det mig att Mobilkort är tusen gånger roligare än vanliga kort, det är så mycket minnen i sånna kort eftersom det är tagna så spontant liksom.

dock ganska dålig kvalite men vad gör det, man minns ändå :)



 

Hockeyn
image114


Leksand
image116image117image118


Mor o mostrar
image119


image120


Kängorna
image121image122



image124


Kristin 19
image126image123image125



image127


image128


Idag flyttar Boden hit (Nicklas) :P Ska gå o hälsa på han sen o säga 
Välkommen hit ;P

Men nu ska jag träffa Helen på stan o titta efter nåt till kryssningen på lördag, det blir grejer det ;P

Kommentarer
Postat av: Louise

Inte en enda bild på mig!! Det var värst ;) Fan, var kul att se dig idag även om det var alldeles för kort.. Ha en kul kryssning! PUSS <3

Postat av: Arrow

haha...hockeyn!

2007-08-06 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback