NOOO

NOOOOOOOOO så nära men ändå så långt borta!!

Det är ta mig fan inte sant!
Tänk om Moa hade frågat mig typ en dag tidigare..då hade jag vart i Arvika på fredag! satan..så nära jag va att komma iväg på nåt skoj även den här sommaren...hoppas hoppas att chansen kommer igen!

Nu blev jag ju skit sugen ju! så typiskt!!

Festivaler hit o festivaler dit...Blunda o tänk på nåt annat så är helgen snart över o då har du sparat 400 spänn som du kan lägga på nåt annat...som vad då? jo matlådor..perfekt för en dag på jobbet. 



Sådär nu får jag se på det som är bra...jag är ju faktiskt ledig hela tre dagar nästa helg..o då ska jag till Kalmar, hoppas på bra väder så man bara kan sola o bada o inte göra nåt! gud va gött!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jävla skiit mailn att du skulle jobba ! vem ska jag nu springa runt och va full med??

2007-07-10 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback