Drill RM i Linköpning

Imorron åker vi till Linköping och på Lördag tävlar vi, det är helt sjukt!
Jag, Anna, Johanna och Carro ska tävla med ett prgram som vi inte en enda gång satt perfekt, hur sjutton sa det gå?! Iof om man tänker att förut när vi har tävlat så har vi faktiskt varit mycket mindre förberedda mot vad vi är nu men iallafall asså! Jag bli satans så nervös. Så fick vi se schemat igår med och Team Senior ska tävla sist inte förens 15.10 ska vi tävla. Jag kommer gå o va nervös hela dan asså haha.
Men det ska bli roligt iaf! Imorron 18.30 åker vi från Karlskoga..ohlala vad jag längtar :D

Anna va här i fredags och vad lyckades hon med då, jo hon lyckades få mig att skaffa en efterfesten. Så nu är jag också en i mängden. Det förvånade mig faktiskt men det är ju ta mig sjutton alla som har en verkligen alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback