Jobb eller Vänner

Idag fick jag Sommarjobb wohoo visst det är jag faktiskt jätte glad för!!

Men faan för jag måste antagligen jobba över påsk och då betyder det att jag inte kan åka till Lousie :( Jag börjar nästan gråta asså fatta jag kommer inte kunna se henne på ett helt jävla år om inte mer bara för att ajg måste jobba. Jag börjar snart gråta asså! Jävla liv man lever allt för pengar. Ska man inte kunna träffa sina vänner och må bra bara för att man måste ja pengar för att överleva. Jävla cepe tillvaro!! Min högsta önskan är just nu är att jag kan åka till henne, men det är väl tyvärr inte mycket att hoppas på :( :( :( :( :( :( :(

image83
Louise <3
:)





Kommentarer
Postat av: Louise

Du var tvungen va? hahahaha fulaste bilden. Men malin, jag kommer sakna dig!

Postat av: varsågod

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=butikssida&butiksid=03565

2007-03-28 @ 03:33:34
Postat av: Louise

Men när jag tänker efter; hell yeah vad snygg jag är!! oooh malin min vip jag längtar efter dig tjillevipp

2007-03-31 @ 03:58:29
URL: http://lussebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback