Riktigt bra helg

I fredags lekte jag först med Oscar som jag inte gjort på väldigt länge. Följde med han och Daniel till Lunedet för dom skulle göra nåt som jag inte riktigt fatta va det var men iaf så fick jag åka skoter :D Värsta roligt första gången i hela mitt liv, det va ju hur kul som helst :D Ni skulle sett tacklingen Motin gjorde också. Det va en dörr som inte gick att stänga för på nått sätt hade den lixom förskjutits o det gick verkligen inte det fanns inte en chans trodde Oscar o jag då. Men så kom Daniel där o bara det är inga problem man gör bara så här och drar på världens tackling på dörren o gud vad jag skratta :D
Låten som diggades var Amanda med Jimmy Jansson, det är grejer det :D
Just det så på kvällen skulle jag till Kim för hon fyllde år i Lördags så hon skulle ha middag. Så innan vi åkte ut till Lunedet, när Oscar frågade om jag skulle med så sa jag ja men jag måste vara hemma tills klockan 5 senast. Då sa han att det är lungt det tar bara en halv timma och då kanske klockan va 14.30. Aja men då är det ju lungt tänkte jag, som att jag va hemma fem då hah nej Halv sex kom jag hem och då skulle Sofie o co hämta mig vid kvart i sex för attt vi skulle åka till Kim då haha men jag hann så det va ju tur :D

Hemma hos Kim fick vi världens godaste smörgåstårta. Asså hennes mamma är gud på sånt där :d För att inte tala om cheescaken å helt underbar :D

Grattis Kim :D




Igår va det Nivå-tävling i badhuset och jag kom ner där o tänkte att ja jag får väl ta anmälningar o lite sånt som jag brukar göra på de där tävlingarna.  Aja det kunde jag drömma om. Vi va nämligen inte så många tränare där så det sluta med att jag som verkligen inte är en dommare usch jag gillar inte att dömma, fick dömma nivåerna på ettan aja men det va ju inte så farligt ändå när man väl kom igång men det va inte nog med det. Sen förstår ni så va det jag som fick va speaker aa men tack för det tror ni jag va nervös eller och jag kan säga gud vad skönt det va att komma hem haha :D

På kvällen åkte jag och Kristin till Hällefors o hälsade på Claes o hans vänner. Värsta lägenheten killen har ;P Det va riktiga stjärnor måste jag säga som vi mötte igår men roligt det hade vi :)
När jag kom hem o skulle gå in genom porten så såg jag att det stod nån vid sophuset o så jag tyckte det va lite obehagligt ända tills jag såg att va min far. Haha då hade gubben gått hemifrån utan nycklar och mamma hade gått hem innan han, så när han hade ringt på port telefonen så hade mamma inte hört det för hon hade redan somnat så han stod där ute och kände sig räddad av den lilla favoriten nämligen mig när jag kom hem :P





Idag har jag sökt jobb på Kronhallen, hoppas jag får det i sommar så jag kan tjäna lite pengar då med. Fast får jag det jobbet så kommer jag ju kanske inte kunna följa med till Strömstad om det blir nåt och det hade ju vart as kul att åka dit ju!
Men men man kan inte få allt här i livet..tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjoo! Jag vet, man kan aldrig få allt här i livet ;) Däremot kan du göra min utmaning! Btw, Amanda av Jimmy är så skön låt!! http://lussebulle.blogg.se/1174593825_utmaning.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback