Tävlingen

Nu är vi hemma från Linköping och RM. Lite tråkigt för vi hade ju så roligt :D
Man kan väl inte säga att vi gjorde en bra tävling men vi hade himla skoj så vad gör det!
Johanna och Aliz kom 3:a i duett senior och Jag, Anna, Johanna och Carro kom 4:a i Team senior. Poängen talar vi inte om det blir bäst så haha :D
Det enda man kan klaga på var klädkontrollen! Johanna hade gjort sig iordning och satt på sig våra orientalinspererade byxor för att gå till klädkontrollen. När hon kom dit så tittade de på henne och hon blev godkänd. Då gick hon tillbaka in i hallen där vi fortsatte att värma upp och började träna. Efter ett tag kommer det en tjej och säger att hon ska tillbaka upp till kontrollen. När kom dit igen så ändrade de sig så då fick vi inte ha de där byxorna! Så kan man fan inte göra först godkänna för att sedan ändra! Himla tur att vi hade extra kjolarna med oss så att det löste sig!
På tal om hallen asså fy fan vilken hall! Det var as högt i tak och belysningen var helt pefekt och golvet var typ lite mjukt inte alls sådär hårt som det är i de här! Sjutton vad jag tyckte om den allting gick så lätt där på nått sätt! Den blev jag verkligen avis på :P


Team Karlskoga

image63

Johanna, Anna, Carro, Jag
Johanna, Aliz


Drillen är mitt allt satan vad jag älskar den!! Den är typ två tredjedelar av mitt liv! Sen Hanna (våran ledare) kom hit och räddade oss så är alla träningar så himla roliga och för att inte tala om tävlingen! Jag älskar verkligen det här jag vill aldrig sluta!! Sen harb jag tänkt att det skulle va roligt att prova på o tävla individuellt någong gång :) Å vad roligt jag älskar det verkligen! :P



Igår kom jag på en rolig grej att göra i photoshop, jag kune inte sluta jag blev som besatt för resultaten blev så jävla roliga och Sorry Felix om jag lägger ut dig men du tar fan priset i alla kategorier
Stört skön!

image65
hahahahahahahahahaahaha



Sen ska jag och Carro på vårat första RUM möte, eftersom vi i Lördags blev invalda i styrelsen :P


Vi är på gång tjejer jag känner det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback