Trevlig Helg

Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist!

I helgen iaf så firade vi Anna för hon fyllde 20 i torsdags, Grattis tjejen :)
Vi sa hej då till Natalie som åker till Australien imorron bitti, hoppas verkligen att du får en rolig tid där nere!
Helen hade kommit hem från hudiksvall så man kan ju säga att firade att hon var med oss, det var jätte roligt att ses ett tag igen och tack för det för vad skulle jag gjort utan dig på statt :D
Sen tittade vi ju på MELODIFESTIVALEN icke att förglömma :P Eller jag och Kristin tittade iaf. The Ark var super bra helt rätt att de vann :D!

Kristin och SISSEEEEN
image75
Så söta :D



 

image76image77
Helen och Kristin             Jag och Kristin, precis som på den gamla goda tiden :D   



image78  image79
Anna Kristin Helen Johan                     Angela Helen Kristin, Melodifestivalen wio ;P


image81  image82
Sorry johan :P Men snyggare personer får man leta efter ;D      Helen party people ha ;P




Jag vet inte vad som flög i mig där ett tag men dum var jag! Fast å andra sidan.
Jag är kanske en slampa men det är då inte jag som har problem med det!

Inget jobb idag så får se vad man ska hitta på istället då. Undra hur länge jag kan kalla mig ekonomiassistent då haha ne men anställningavtalet är gilltigt till 16 mars så än har jag kvar titeln ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback