Till historien 16/5

jajjemen så är det. Patriks födelsedag kommer att gå till historien!
Snygg-Annas bror  Patrik fyllde 18 igår ;P O det firade vi med alkohol och Wickan. Som vanligt när man hamnar på Wickan blev kvällen mycket konstig men faktiskt oerhört rolig!
Jag känner dock att ångesten sakta men säkert börja krypa fram, men då är det tur att man har så underbara vänner som man lixom är så jämnlik med! Då känns det inte riktigt lika jobbigt eftersom man vet att de skulle ha gjort precis samma sak :D 

Imorron ska Mr P ha sin egentliga 18 års fest, det blir nog spännande kan jag tro. Party for life med Anna o Patrik, inga tvivel på det ;)

Sänder mina varmaste tankar till dig Louise! Även om vi inte brukar ses så ofta i vanliga fall om man säger så, så blir det mycket mer påtagligt att man saknar dig när man vet att man inte bara kan åka upp o hälsa på dig över en helg sådär! Jag saknar verkligen din spontanitet för man har så förbanat jäkla kul med dig :D Ha det bäst vännen!!

Samtidigt, man kan ju inte få allt o jag har ju faktiskt helt underbara vänner här i Karlskoga med :D 


Kommentarer
Postat av: anna

snygg-anna?! åh fan, jag känner mig smickrad ;P

2007-05-21 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback