Dream team

P Jag vet jag vet jag vet jag är seeg, U men jag ska ladda upp bilder L från födelsdagen..fast inte K just idag o kanske inte imorron A men någon gång..det kommer :)

Vart en seg dag idag! Asså jag fattar inte det där varför kan aldrig jobbet ringa när man vill att dom ska ringa, nedrans synd!
 
P E P P A R K A K A


Fast o andra sidan så fick jag ju tid över o sitta o prata med Helen på msn, inte fy skam vill jag lova! Jag tror jag har kommit på en lösning på när jag ska åka till henne men det ska jag kolla upp på schemana imorron o sen är det bara o börja fråga folket om de är villiga ;P

Men då blir det inte en lugn minut i Borås iaf ;P För jag och Helen vi kan det där med planering!


Dream team, Juldagen -07 ohalala har redan börjat räkna ned!!



Bara för att jag är på så bra humör så ska jag bjuda på en födelsedags bild haha grattis alla intresserade ;P

 
lovely cakes




Kom på en till sak...jag tror på Tecken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit nu snarast!! hahah o de måste va ett tecken!! en dag blir han vår man den där karln!

2007-10-31 @ 22:51:23
Postat av: helen

wiiie!! imorn kommer du :D

Postat av: Louise

baaaahahahaha sag din morsa dom dar tartorna eller?? Herrejosses! lol!!

2007-11-16 @ 02:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback