Horsås Rondellen

ja som sagt jag bara äääälskar att fylla 20!

Firandet fortsatte lite i lördags med, då kom farmor o farfar o chekade in den nya tavlan jag fått av Anna och Patrik ;P
Sen på kvällen gick jag ut med Kristin o Helen! Kom hem  sådär lagomt till fyra ungefär då jag gick o la mig för att sedan gå upp 05 för att åka till Jönköping på simhoppstävling.
det var väl tur att det inte var jag som skulle tävla om man jag säger så!
Roligt var det iaf :)


Måste bara säga förlåt Mamma, vilken ångest jag har för det där, jag känner mig som en hemsk människa...för att överdriva lite! Ne men verkligen jag ber om ursäkt och du ska få en ny utav mig!!

Kommer bilder från fredags om ett tag..när jag får lust ;P


Kommentarer
Postat av: Andreas Remmegård

Ja Horsås rondellen i skövde kan vara ett av landets största kännetecken/riktmärke

2008-02-16 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback