CG

Igår blev faktiskt en riktigt bra dag!

Helen hade äran att kläcka det bästa citatet för kvällen.

H: Jag måste ha den här i fram och den skaver (hon hade vänt en klänning bakofram o skulle klippa bort lappen som egentligen ska sitta i ryggen)
M: Va varför då?
H Meh, den är ju lägre där ju

Sen kom det här...det var Mamma som sa att jag skulle göra så!

Fatta piken Helen...nu vill Mor din att du skaffar dig en karl till varje pris ;) Men då säger vi...HON ÄR GLAD...


Förlåt Patrik att jag banga efterfesten som jag hade lovat...och omjag kanske va lite otrevlig där på slutet!
Förlkåt också Kristin om jag va otrevlig mot dig med...det ska icke upprepas!


Det bästa är iallafall när man vaknar på morgonen dagen efter en utekväll går dagens smink är kvar coh man är totalt dreggad..men upptäcker att..jag tog ur linserna! Då älskar jag verkligen mig själv.

Nu tjatar Mor om prommenad så nu måste jag gå ut och gå med det lilla livet! tjat tjat tjat! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vi är väl för grymma.. o du de va faktiskt linnet som va bakofram. ja är vl inget pucko som vänder på klänningen heller!! mohaha,, haha ja såg dig på kronhallen idag, o ja såg att du fick finbesök!!!! hahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback