sommaren 07...Degerfors sååå TopNotch!

Logagde in på msn ikväll och började prata med Helen
Hon skickade länkar till gamla blogg inlägg från i sommras o fyy satan vilka minnen man har!

När man tänker efter så va det en jävligt rolig sommar trotsallt..jag tänker inte gå in på alla detaljer om vad vi gjorde men vi hade så nedrans kul o man vill bara tillbaka. Kan man inte spola tillbaka tiden..dåå ´hade jag gjort det direkt!

Som Helen valde att utrycka sig hahhaa (med insperation utav underbara Björn kan jag tro) 

Sommaren 07 är Degerfors såååååå TopNotch!



Inga detaljer var det men för att bara nämna några saker!

Alla Onsdagar, Fredagar och Lördagar...Midsommar....Mobiler som hamnade i diverse barer...prommenader....karlar...planer...Ola..blöta badkläder...och mycket mycket MER!

ååååååååååå vad jag älskar sommaren!!


    



Nu är det typ defentitivt....fick bekräftelse på första betalningen idag...jag ska till Kos och bli bartender den 14 juli stannar där till tidigast 8 Augusti..ska bli underbart roligt...längtar!!

va på stan och fikade med underbara Kristin idag också...mycket trevligt att träffa henne som jag inte gör allt för ofta dessvärre..får vi bättre oss på!!!



Känner defenitivt Ingen skuld!!! :D

Kommentarer
Postat av: helen

HAHAHAHHAH AHAAHAHAH AHHAHAHAH klockrent!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback