:)

Såå igår var det dags att genomföra min present jag fick utav Kristin när jag fyllde år :)
Det blev en grymt bra dag, tack så himla mycket för den älsk!!

DESSUTOM...när vi satt på tåget hem..så kliver självaste Jörgen Jönsson in i vagnen..det var ganska så coolt faktiskt :D Kristin blev helt till sig haha..o det va verkligen ett perfekt avslut på den dan :D


Jag vet inte vad det kan beropå men jag måste se himla anorlunda ut mot vad jag har gjort!
Idag på jobbet..hände detta TVÅ gånger. En kund kommer fram till kassan o säger.."jaha har vi en ny tjej här idag"...ehhmm nja jag vet väl inte vad du tycker är ny..men jag har jobbat här sen..PÅSK! Snart ett år haha men visst tycker du att det är o va ny så absolut :)

Fick förfrågan om att följa med ut idag..men asså Sorry Patrik o Anna..det hade vart skit kul men jag orkar verkligen inte! Jag måste vila upp mig är helt slut i hela huvet och hela kroppen. Känner mig som värsta eller fan jag är värsta Bangern idag asså, men som sagt nästa helg..nästa fredag då är jag med..jag lovar!!

Men lite surt måste jag erkänna att det är att missa en utekväll med Anna o Patrik!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback