Kort eller långt

Då sitter man här har allmänt tråkigt och lyssnar på Jimmy Jansson :D

Som bäst när jag satt o lyssna så kom jag på att jag tror jag ska spara ut mitt hår igen! Det är inte det att jag inte trivs med det som det är nu..för det gör jag..jag trivs jätte bra men ne jag vet inte..längre hår känns mer jag..kanske.
Eller äh skit samma vem bryr sig..lång eller kort det funkar vilket som..blev bara sugen på det långa ett tag igen eller aa inte sådär cepe långt jag hade för typ ett år sen men nånting mitt imellan..aa det vill jag...så då får jag börja spara nu då det kan inte va så svårt :)

Läser förtillfället Carolina Gynnings bok...det är inte klokt vad mycket hon har vart med om...mycket intressant måste jag säga...asså sånna människor som hon som faktiskt bara vågar sticka iväg lämna allt o alla för något främmande..inte bry sig vad som händer för det löser sig...sånna beundrar jag ta mig tusan. Fatta vad myckt roligare livet skulle bli om man var sån! :)

Helgen har jag lovat Patrik en utgång..tror vi får at det på lördag..kanske blir fredag med Helen också eller så får hon följa med på lördag med!! :D Vet tusan inte avdsom häne med mig på tolvslaget till 2008...satan har inget sug efter fest nånstans...det är ju inte likt mig...nu får ni göra nåting åt detta anna kristin helen alla :D

Ne nu ska jag kolla tv med mor o far!


Kommentarer
Postat av: helen

gaaah samma me mig ju!! för tusan vart nykter as länge nu!! haha eller ja sen den femte men ändå! ändring? eller är de vårt nya jag?

2008-01-17 @ 11:30:05
Postat av: Louise

Det har hänt mig också!! Vad är det för fel? Jag vill bara inte gå och festa, inge sugen! Jag beskyllder "det blåa grejset" vi drack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback