Kos

Idag drar jag till Gbg för att sedan flyga vidare mot Kos:D

Hade en trevlig kväll igår..eller nej den va toppen tack alla.

Kristin är för söt fick värsta klippboken med massa bilder..jag börja nästan gråta..men klart man kommer ihåg Lillsnorre..det glömmer man inte!!! :D

Packar för fullt..men jag måste ha paus också..tycke att det är så förbannat svårt o veta hur mycket o vad man ska ha med sig..men med lite hjälp av mamsen så :)

egentligen vill jag sitta o skriva ett cepe långt inlägg om allt o alla men det hinner jag inte! Men har det så kul grymma vänner..för det ska jag ha..så förbannat fantastiskt jävla skit roligt!! Inte nog emd det..jag ska bli brun också ;P




                                     


Har fan haft en hur rolig vecka som helst..när jag tänker tillbaka..den kunde inte blivit bättre!! Ni är klockrena!!

Kommentarer
Postat av: helen

KVINNA!! livstecken tack. ja saknar dig redan.. gaah hur ska detta gå

Postat av: carro

det var sting - fragile :)

2008-09-16 @ 21:37:43
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback