Uppdatering

Ok efter att ha blivit hotad med att JonAAs kommer förbi om jag inte uppdaterar här så bestämde jag mig genast för att något måste göras!! ;D

Har ju verkligen vart skit dålig på det här på sista tiden, men det gäller inte bara bloggen har vart skit dålig på allt som har emd internet att göra på siata tiden.
MEN mina vänner.......

......KVINNAN HAR SKAFFAT KÖRKORT!!!!!

det är väl inte dåligt iallafall. Vilken befrielse. Nervös som ny kläckt gnu satt jag brevid den där uppkörnings karln och han börjar med och säga
"Du kan ju kolla bromsarna och styrservon"

STYRSERVON? Tack o hej tänkte jag, men tack vare min utomordentliga improvisation och mottot fake it til you make it så fixade jag väl det med :D

Nu Ringde Helen så nu måste jag gå, ska ned till stranden och bli brun hade jag tänkt men det kommer mera...
...nästa gång jag orkar ta tag i det här;P



Kommentarer
Postat av: carro

grattis grattis. det var väl på tiden :)

Postat av: carro

grattis grattis. det var väl på tiden :)

2008-06-07 @ 19:08:39
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback