lugn helg

WOOOOO NU ÄR FLYGET BOKAT!!!!! :D

Joo kan inte smälta Björn Gustavsson från igår...haha jag ska kolla på det igen nu om en liten stund!
 
"Jag dricker glögg" ..elelr...-Björn sätt dig ned...haha jag döör bara av minnes bilderna..nej nu kan jag inte vänta längre nu blir det favorit i repris!! Hejja Björn :D
 
just det en sak till..har hittat en favorit blogg  
www.henrikschyffert.blogspot.com




Lugn helg den här helgen..ganska göt faktiskt :D

Idag har jag redan hunnit med hur mycket som helst känns det som!

Har vart på prommenad med mor o far och skrivit Två protokoll som jag aldrig trodde jag skulle bli klar emd..har till o med hunnit titta lite på vasaloppet..vilket skit!  Klockan är inte ens ETT än! Skit bra :D

Nu ska jag bara iväg till mammas jobb o skriva ut dessa protokoll jag så duktigt skrivit och så ska jag BOKA FLYG :D Om det går som jag tänkt mig kommer jag åka från göteborg den 13 juli klockan 7.20..:D
Planera drilllektionen jag ska ha på torsdag ska jag också..dags o börja fundera på den där koreografin snart..men jag har verkligen inte haft ork men fantasin kanske släpper idag..hoppas på det :D

Sen är jag ta mig tusan en fri människa..oerhört lycklig måste jag säga ;P

Jag vet att jag inte lever med båda fötterna på jorden
Jag vet att jag i mina tankar svävar högt över marken
Jag vet att jag ibland kanske blivit lite konstiig
Jag vet att jag super mycket
jag vet att jag är en slampa
jag vet att jag inte prioriterar samma som andra
jag vet att jag ibland förnedrar och skämmer ut mig
jag vet att jag får ta konsekvenserna och jag tar dom
jag vet att jag inte är omtyckt av alla och förr hade jag verkligen mått dåligt utav det..men jag har slutat orka tänka på det.

nej som sagt jag tycker verkligen livet är roligt nu så jag kommer inte ändra mig förrens jag komemr på nåt som jag tycker är roligare
Men sån är jag just nu och antningen tycker du om mig eller så gör du det inte. men bara för att man förändras betyder det inte att man måste gå åt varsitt håll. Jag bryr mig iallafall fortfarande om dig lika mycket som jag gjorde då vi hade våra "glans"dagar!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig precis som du är, Malin! du skulle bara våga ändra på något =) puss

2008-03-02 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback