på Helens begäran!

Helen har tjatat på mig i två dar att jag ska blogga..såå nu sitter jag här.

meen det finns ett problem...jag har verkligen ingenting att blogga om så det kommer bli ett inlägg om att jag inte har nåt att blogga om...underhålls värde -10 kanske haha. Men bara för att du ska å nåt att fördriva tiden med <helen så ska jag offra mig :)

Har precis konstaterat att jag är en mycket upptagen kvinna.ganska märkligt då att jag inte har bättre fantasi o kunna komma på nåt intressant...kanske är orken det är fel på

beställde skivor igår..ooh längtar, tror jag får dom imorron kan knapp berga mig!!

joo jag va för¨engångskull ute i lördags ;P ne men det va roligt faktiskt...100 små apor hoppade i sängen och jag har inte en enda minneslucka!

Har föressten hittat min drömkarl...på alla sätt o vis är han det snyggaste jag sett!! ge mig för jag vill ha!

nej nu får det va nog...imorron hoppas jag det händer nåt som är värt att blogga om så man slipper den här bloggtorkan!

får föressten bar passa på att sända en tanke till darling helen som tagit bort sina halsmandlar och inte får äta på 8 dagar..stackars stackars henne!!

gonatt & sovgott

Kommentarer
Postat av: helen

TACK!!! där räddade du min kväll!!
jag går under här hemma av tristess ju..

men duu.. "joo jag va för¨engångskull ute i lördags ;P" hahahahha! folk kan ju tro att du är seriös kvinna! tänk på din image

Postat av: m0a

vem är denna man då ?? :P

2008-03-21 @ 14:06:02
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback