trött

Jag hittade en lista hos den fantastiska Helen som jag tänkte jag skulle fördriva tiden med! Innan jag ska ta tag i dagen som kanske blir den bästa på hela året...dock knappast troligt!


10 favoriter
Dialekt: Skåne nånstans i skåne
Mat: mat
Låt: Hypnotised med Mcfly
Tecknad figur: Sailor moon
Sport: Simhopp
Komiker: Björn Gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Jordgubb
Soloartist: Ola

9 för tillfället
Humör: Intetsägande
Tanke: här kan jag inte sitta och slösa bort dan
Kläder: Träningsbyxor och Linne
Bakgrund: What time is it? Fucking shot time!
Känsla: tjockis
Tid: 13.34
Bästa sak: datorn
Irritationsobjekt: inga namn nämnda...men det slutar på A

8 första

Bästa vän: Louise
Husdjur: räknas fiskar? Annars Greger plutt kaninen
Kyss: jag minns den faktiskt..även om du inte tror det Helen!!
Piercing: Öronen om det räknas..ananrs Örat
Förälskelse: you can call him Johnny, jag var typ 4
CD skiva: Klasses Julskiva
Bil: lyxig som fan antagligen
Ord: no idea

7 senaste
Telefonsamtal: Larssa
Mat: frukost, lingongrova med tomat
Dryck: vatten
Biltur: Med Helen till degerfors
Tv-program: Desperate Housewifes
Spelad låt: View from heaven - yellowcard
Köpta klädesplagg: en vit lång tröja..tror jag

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nepp
Brutit mot lagen:har ja säkert, man har ju festat me malin! HAHAHA
Blivit arresterad: nää
Badat naken: jaajemen, festat me malin som sagt, haha
Varit med på TV: säkert ctv nångång
Varit med i tidningen: japp

5 nej tack
Skolämne: geografi
Mat: blodbudding
Musik: kampsånger
Dryck: whiskey
Djur: kackerlackor...om de ens är värda att bli kallade djur!

4 saker
Du gjorde igår kväll: Tv, msn
Du kan höra just nu: musik..yesterday's feelings - the used
Du inte kan leva utan: vänner
Du gör när du har tråkigt: datorn

3 personer
Du kan berätta allt för: Helen, Kristin, Lousie, Anna, Farmor
Du tycker om: alla som står mig nära
Du inte gillar: inga namn nämnda inga namn glömda! xD

2 val
Coca Cola eller Fanta: Fanta
Hund eller katt: Hund

1 önskan
Att jag får va med om så mycket i mitt liv att jag känner mig nöjd innan jag skaffar barn och dör!




Kommentarer
Postat av: carro

men så hemskt det lät: skaffa barn och dö. som om det hör ihop :) hihi. kul att du bloggar iallafall...är minsan inne o kollar varje dag :) skoj o besöka drillen förra veckan. kommer hem ons v.44 igen. let me know om ni har träning då me!

Postat av: gadde

klasses julskiva?? hahahaha jävla offer alltså.

2008-10-08 @ 18:18:54
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: Louise

Reagerade på tre saker varav två var



Piercing: Öronen om det räknas..ananrs Örat (du har ju på handleden?!!)



CD skiva: Klasses Julskiva (HAHAHAAHAHAHAH fan vad du är bäst malin. äkta VIP fan! du, jag har en till i vårt stall. om du vet vilka katatonia är?)

2008-10-09 @ 12:27:05
URL: http://lussebulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi ska till KOS i juli :D

Får gärna kommentera vår blogg eller maila mig charlotteericson@live om lite tips och värdesädda saker i kos, tips på krogar osv :D

2009-12-29 @ 21:40:48
URL: http://metrobloggen.se/nykopingsflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback